نمایه نویسندگان

آ

  • آزاددیسفانی، زهرا رابطه فرایندهای تحصیلی معطوف به خود و عملکرد تحصیلی: پژوهشی مروری [دوره 1400، شماره 14، 1400، صفحه 121-146]

ا

  • احتشام، زهرا بررسی اثر خودپنداره مدیران مدارس بر یادگیری سازمانی با میانجی‌گری اخلاق حرفه‌ای [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 145-167]
  • اردستانی بالائی، زهرا اثربخشی درمان هیجان مدار بر بهزیستی روانشناختی، پذیرش اجتماعی و کفایت اجتماعی معلمان [دوره 1400، شماره 14، 1400، صفحه 147-168]
  • اصغری، ملیحه بررسی ارتباط عملکرد خانواده با مسئولیت پذیری اجتماعی در دانشجویان دختر دانشگاه قم [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 168-186]
  • اکملی، مهسا بررسی تأثیر استفاده از فناوری واقعیت افزوده بر یادگیری و یادداری دانش‌آموزان در درس زبان انگلیسی [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 90-104]
  • ایرانمنش، زهرا بررسی پیش‌بینی پذیری فرسودگی شغلی بر اساس ویژگی‌های شخصیتی و خودکارآمدی در معلمان ابتدایی [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 57-68]

ب

  • بابائی منقاری، محمد مهدی بررسی وضعیت اشتغال دانش‌آموختگان علوم تربیتی [دوره 1400، شماره 14، 1400، صفحه 43-60]
  • بنی سی، پریناز اثربخشی درمان هیجان مدار بر بهزیستی روانشناختی، پذیرش اجتماعی و کفایت اجتماعی معلمان [دوره 1400، شماره 14، 1400، صفحه 147-168]

پ

  • پورروستایی اردکانی، سعید بررسی تأثیر استفاده از فناوری واقعیت افزوده بر یادگیری و یادداری دانش‌آموزان در درس زبان انگلیسی [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 90-104]

ت

  • تربتی نژاد، حسین اثربخشی قصه‌گویی بر میزان هوش اخلاقی و گنجینه لغات دانش‌آموزان پایه دوم دبستان [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 105-123]
  • توسلی، اسماعیل بررسی تاثیر رسانه‌های اجتماعی بر برند مدارس (مورد مطالعه: رسانه اجتماعی اینستاگرام مدارس ابتدایی شهر اصفهان) [دوره 1400، شماره 14، 1400، صفحه 22-42]

ح

  • حسینی مهرآبادی، حکیمه سادات بررسی ارتباط عملکرد خانواده با مسئولیت پذیری اجتماعی در دانشجویان دختر دانشگاه قم [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 168-186]

خ

  • خرازیان، لاله بررسی اثربخشی پویانمایی آثار نقاشی کودکان پیش‌دبستانی بر خلاقیت آنان [دوره 1400، شماره 14، 1400، صفحه 2-21]

د

  • داعی الحسین، پری اثربخشی آموزش حرکات ترکیبی بر کارکردهای اجرایی و عملکرد ریاضی دانش آموزان پسر دارای اختلال ریاضی [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 124-144]

ذ

  • ذهبیون، شهلا بررسی تاثیر رسانه‌های اجتماعی بر برند مدارس (مورد مطالعه: رسانه اجتماعی اینستاگرام مدارس ابتدایی شهر اصفهان) [دوره 1400، شماره 14، 1400، صفحه 22-42]

ر

  • رجایی توپکانلو، انیس شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر موفقیت درس کارورزی در توانمندسازی دانشجو معلمان [دوره 1400، شماره 14، 1400، صفحه 103-120]
  • رضاوندی، علی بررسی پیش‌بینی پذیری فرسودگی شغلی بر اساس ویژگی‌های شخصیتی و خودکارآمدی در معلمان ابتدایی [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 57-68]

ز

  • زارعی، ندا بررسی رابطه اضطراب ناشی از ویروس کرونا و انگیزش تحصیلی دانش آموزان دختر مدارس نمونه دولتی دوره متوسطه اول سنندج [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 20-34]
  • زارعی زوارکی، اسماعیل بررسی تأثیر استفاده از فناوری واقعیت افزوده بر یادگیری و یادداری دانش‌آموزان در درس زبان انگلیسی [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 90-104]
  • زمردی، سعیده اثربخشی درمان هیجان مدار بر بهزیستی روانشناختی، پذیرش اجتماعی و کفایت اجتماعی معلمان [دوره 1400، شماره 14، 1400، صفحه 147-168]

س

  • سعیدی، علی بررسی اثربخشی پویانمایی آثار نقاشی کودکان پیش‌دبستانی بر خلاقیت آنان [دوره 1400، شماره 14، 1400، صفحه 2-21]
  • سیدکلان، سیدمحمد بررسی رابطه اضطراب ناشی از ویروس کرونا و انگیزش تحصیلی دانش آموزان دختر مدارس نمونه دولتی دوره متوسطه اول سنندج [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 20-34]

ص

  • صادقی فیروزآبادی، وحید تاثیر توانبخشی شناختی مبتنی بر رایانه بر کارکردهای اجرایی (توجه انتخابی، حافظه کاری و بازداری رفتاری) دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 69-89]
  • صالی، نعمت اله اثربخشی آموزش حرکات ترکیبی بر کارکردهای اجرایی و عملکرد ریاضی دانش آموزان پسر دارای اختلال ریاضی [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 124-144]
  • صدر، آمنه تحلیل محتوای کتاب ریاضی پایه پنجم ابتدایی با استفاده از نظریه نمایش اجزای مریل [دوره 1400، شماره 14، 1400، صفحه 169-192]

ط

  • طاهونه بان گل خطمی، سمیرا اثربخشی قصه‌گویی بر میزان هوش اخلاقی و گنجینه لغات دانش‌آموزان پایه دوم دبستان [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 105-123]

ع

  • عابدینی بلترک، میمنت بررسی نقش واسطه ای خودکارآمدی در رابطه ی ویژگی های شخصیتی با صلاحیت های حرفه ای معلمان دوره ابتدایی [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 1-19]

ف

  • فتح آبادی، جلیل تاثیر توانبخشی شناختی مبتنی بر رایانه بر کارکردهای اجرایی (توجه انتخابی، حافظه کاری و بازداری رفتاری) دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 69-89]
  • فرهنگ رازی، شیما بررسی اثربخشی پویانمایی آثار نقاشی کودکان پیش‌دبستانی بر خلاقیت آنان [دوره 1400، شماره 14، 1400، صفحه 2-21]
  • فریادی، سارینا بررسی رابطه اضطراب ناشی از ویروس کرونا و انگیزش تحصیلی دانش آموزان دختر مدارس نمونه دولتی دوره متوسطه اول سنندج [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 20-34]

ق

  • قاسم پور، صفیه اثربخشی قصه‌گویی بر میزان هوش اخلاقی و گنجینه لغات دانش‌آموزان پایه دوم دبستان [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 105-123]
  • قموشی، زهرا بررسی اثر خودپنداره مدیران مدارس بر یادگیری سازمانی با میانجی‌گری اخلاق حرفه‌ای [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 145-167]

ک

  • کریمی مزیدی، علی بررسی نقش واسطه ای خودکارآمدی در رابطه ی ویژگی های شخصیتی با صلاحیت های حرفه ای معلمان دوره ابتدایی [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 1-19]

م

  • محمودی، مهدی شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر موفقیت درس کارورزی در توانمندسازی دانشجو معلمان [دوره 1400، شماره 14، 1400، صفحه 103-120]
  • مرادی، فاطمه بررسی تاثیر رسانه‌های اجتماعی بر برند مدارس (مورد مطالعه: رسانه اجتماعی اینستاگرام مدارس ابتدایی شهر اصفهان) [دوره 1400، شماره 14، 1400، صفحه 22-42]
  • منظری توکلی، وحید بررسی پیش‌بینی پذیری فرسودگی شغلی بر اساس ویژگی‌های شخصیتی و خودکارآمدی در معلمان ابتدایی [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 57-68]
  • موسوی، ستاره بررسی تاثیر آموزش مهارت‌های هیجانی بر ابعاد کارآمدی خانواده در شرایط شیوع کرونا [دوره 1400، شماره 14، 1400، صفحه 61-86]
  • میرمهدی، سیدرضا اثربخشی آموزش حرکات ترکیبی بر کارکردهای اجرایی و عملکرد ریاضی دانش آموزان پسر دارای اختلال ریاضی [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 124-144]

ن

  • نجاتی، وحید تاثیر توانبخشی شناختی مبتنی بر رایانه بر کارکردهای اجرایی (توجه انتخابی، حافظه کاری و بازداری رفتاری) دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 69-89]
  • نظربلند، ندا تاثیر توانبخشی شناختی مبتنی بر رایانه بر کارکردهای اجرایی (توجه انتخابی، حافظه کاری و بازداری رفتاری) دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 69-89]
  • نظرزاده گیگلو، سالار تاثیر توانبخشی شناختی مبتنی بر رایانه بر کارکردهای اجرایی (توجه انتخابی، حافظه کاری و بازداری رفتاری) دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 69-89]
  • نیکومنش، صفورا بررسی تأثیر هوش هیجانی بر مهارتهای اجتماعی و کاهش پرخاشگری با متغیر میانجی عزت نفس [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 35-56]

ی

  • یوسفی، حسن بررسی وضعیت موجود تربیت هنری از دیدگاه معلمان ابتدایی [دوره 1400، شماره 14، 1400، صفحه 87-102]